fredag 31 juli 2009

Projekt: Snygg tvättstuga


Vi har en del påbörjade projekt som behöver betas av innan jag börjar med mina fåtöljer. En bit tapet fattas i hallen, några detaljer ska målas för att passa in bättre i sovrummet, sonens väggmålning är inte riktigt klar och så är det som vanligt strax efter en flytt, alla saker måste hitta sin plats. Vi tar en sak i taget, nja, tre kanske, och jag blir ganska frustrerad över att inte kunna röra mig som vanligt. Foglossning, förvärkar och så allt det andra; kissnödig så fort bebisen sparkar, halsbränna från helvetet och en hel massa andra krämpor som får mig att pendla mellan att vara ynklig och förbannad. Nu ska i alla fall tvättstugan fixas till så kolla gärna in igen om ett par dagar så får ni se resultatet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar