lördag 6 februari 2010

Pimp my wife...

Ibland när jag undviker att titta mig i spegeln på morgnarna brukar jag fantisera om att ett överpeppat stylingteam bara rusar in och erbjuder sig att fixa till mig. Lite som Pimp my ride - Pimp my wife kanske? Fast de risigaste bilarna brukar de tyvärr bara använda delar av och istället får ägaren en helt nu bil. "Tyvärr så kunde vi inte åtgärda alla fel på din fru, men här har du en ny och snyggare..." Det vore ju lite jobbigt förstås...
Eftersom det är lite lågsäsong på överpeppade och överfallande stylingteam just nu så får jag väl försöka förbättra chanserna så gott det går, på www.studioinferno.se eller www.lindapauline.se kan man tävla om en make-over och jag hoppas förstås att hon väljer att fixa till mig :)

Kanske kan CMYK också få vara med på bild med mig om jag blir stylad, han skulle nog klä i lite nitar tror jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar