tisdag 9 februari 2010

Ålderskris på gång...

Det klassiska självporträttet med mobilen bekräftar mina misstankar... Jag ser inte direkt ut som tjugo+ längre, jag blir trettio i november och det är tur att jag har några månader på mig att acceptera detta :) Men något måste göras åt hår och smink, det är dags att hitta någon stil men hur lätt är det... Jag har gått igenom ett antal stilar under åren: Pojkflicka, fin flicka, fjortis, svartklädd, goth, skogsmulle och nu har jag fastnat i någon slags post-gravid stil eftersom det är för plågsamt att köpa nya kläder. Midjan är inte alls vad den varit och en del andra saker har tyngdlagen lyckats få grepp om tack vare två omgångar med amning :) Så nu sitter man här i mysbyxor med oklippt slitet hår i amningstofs. Något måste göras...

4 kommentarer:

  1. Äh du är ju ung! Annat är det med en själv som bara har 19 dagar kvar. ;-)

    SvaraRadera
  2. Lägg av..... Jag e snart 36, rynkorna e där redan, magen ser ut som ett russin och jag e allmänt lönnfet. Du ser inte ut att vara en dag över 25. Kraaaam

    SvaraRadera
  3. Njut medans du kan. Jag tittar på kort från när jag avr lika gammal som du och undrar varför jag klagade på mitt utseende. Njuuuut

    SvaraRadera