måndag 11 januari 2010

Träningsdagbok: 100111

Här händer det inte mycket, efter resan till sthlm har ryggen inte varit så bra och temperaturen gör ju sitt till den med. På morgonen efter sthlm hade ventilationen här hemma frusit så vi sov med sibiriska vindar i sovrummet. Jag upptäckte det på morgonen när jag vaknade av att jag frös så fruktansvärt om axlarna. Svärfar som är mer bekant med huset än vad vi hunnit bli kom och stängde av fläkten så att filtret kunde tina upp och först då vågade jag och Polly titta fram under täcket. Jag har därför satsat på maten istället och nu har vi inte köpt något mjukt bröd på flera dagar utan här är det äggröra och hårdbröd till frukost, det känns bra. Hoppas att vädret blir mildare så att familjen Johnsson kan ta härliga långpromenader igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar