torsdag 21 januari 2010

Lika som bär

Jag får ofta höra att barnen är väldigt lika varandra, bortsett från två saker så håller jag med. Håret, Lindes blonda lockar, och så storleken. Pollys mått vid tre månader stämmer bra precis med Lindes mått vid sex veckor. Dessa skillnader är så pass tydliga att flera frågat vem som är "den riktiga pappan" till Linde och på BB frågade personalen om det verkligen var samma pappa till båda barnen :) Om det inte vore så att båda barnen är små miniatyrer av sin far så kanske jag hade tagit illa vid mig men nu är det lite roligt att de är så olika.

2 kommentarer:

  1. Supersöta ungar och superfin blogg! :)

    SvaraRadera
  2. Tackar! Kollade på din blog och såg att jag kände igen dig :) Vi gick på Öje samtidigt, fast jag hette Persson då. Grattis till bebisen i magen!

    SvaraRadera