torsdag 26 augusti 2010

Long time...

Det har varit en omtumlande sommar. "Magsåret" jag oroat mig för visade sig vara en bebis, och ett ultraljud visade att det var en bebis i v. 18, så det har varit en del att smälta för familjen Johnsson den senaste tiden :) Nu har jag i alla fall lagt jobbet på hyllan för en tid framöver. Jag skickade sista tidningen förra veckan och det var faktiskt skönt att släppa taget. Att jobba med en bebis har varit en utmaning, att vara gravid och jobba med en bebis har faktiskt varit lite tufft, även om jag gillar utmaningar så inser jag faktiskt mina begränsningar :)
I sommar har vi i alla fall bland mycket annat:
Fått reda på att vi blir fem i familjen...

Badat i poolen...

Lekt i nya sandlådan...

Tagit härliga kvällsdopp...

Fikat...

Linde har öppnat fik...

Och så har vi tagit härliga kvällspromenader med vagnen.

4 kommentarer:

  1. Varmt grattis till den växande familjen!

    SvaraRadera
  2. Jag önskar er all lycka och välgång! Och grattis till magen :)

    SvaraRadera
  3. Oj oj oj!!!! Vilken överraskning!!!! Grattis vad roligt! Min kompis har precis så tätt som du har det eller kommer att få och de har verkligen full rulle och klara av det galant.
    Lycka till!!
    Smällkaramellen

    SvaraRadera
  4. Tack för alla snälla ord! Jag kan verkligen behöva några "Lycka till" :)

    SvaraRadera