lördag 8 oktober 2011

Första veckan ensam...

Skaplig omställning att gå från två vuxna på tre barn till en vuxen! Överlevnadsstrategin blev ganska snabbt att överge hemmet och istället bege oss ut på äventyr. Vi har besökt öppna förskolan, gått runt sjön, lekt i Jonsparken och på torsdagen tog jag hela gänget (!) på cykeln och begav mig till vår favoritlekplats vid IP. Det gick så bra att jag faktiskt tordes stanna och handla på vägen hem. Vi nöjde oss med korv och en limpa, bäst att sluta när man ligger på topp :) Kö vid charken gick bra och även den vid kassan, helt otroligt vilka duktiga barn jag har!
Undrar vad vi ska göra nästa vecka, Linde vill åka tåg så vi får väl se.
Vi tog en tur till Bollnäs och köpte ett nytt halsband till vovven, ett svart med bling på :) Där träffade vi Nestor som var lite större än vår hund, typ 60 kilo större.Jag och Polly smet iväg på en cykeltur på torsdagskväll, vi tog ett varv runt sjön och avslutade med en bulle på finess, jättemysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar